רכישת כרטיסים

סדרת ההרצאות "מדברים על העתיד"

הרצאה: עתיד אפשרי – Anti Black Friday

ההרצאה הראשונה בסדרה "מדברים על העתיד"
  • הפעילות הסתיימה

סדרת ההרצאות "מדברים על העתיד" כוללת שלוש הרצאות על קיימות, חומר וטכנולוגיה של אופנת המחר ומציגה מגוון פתרונות חדשניים ויצירתיים עבור התעשייה השנייה המזהמת ביותר בעולם: למה על אופנה זולה משלמים ביוקר? לאן הולכים כל המוצרים שאנחנו מחזירים? מה כל כך חדשני בסריגה, ומהן הפלטפורמות החדשות לצריכה של אופנה?

בהרצאה הראשונה בסדרה – "עתיד אפשרי: Anti black friday" נכיר את הבעייתיות שבעסקי האופנה המהירה ואת היוזמות המקומיות שמנסות לשנות את האופן שבו אנחנו צורכים בגדים.

תעשיית האופנה אחראית לכמויות פסולת שהופכות אותה לתעשייה השנייה הכי מזהמת בעולם, אחרי תעשיית הבשר. רשתות האופנה המהירה סופגות ביקורת נוקבת מעסקים ומצרכנים שלא רוצים לקחת חלק בפגיעה הסביבתית, מנסים לצמצם את כמויות הזיהום ומקדמים ערכים של מודעות סביבתית וקיימות.

בהרצאה נכיר את הבעייתיות שבתעשיית האופנה המהירה, את הפתרונות האלטרנטיביים ואת היוזמות המקומיות שמנסות לייצר שינוי: מותג האופנה CO.CO – collective collection, שמייצר קולקציות לפי ביקוש וכך נמנע מייצור עודפים, והסטארט אפ Chumbani שמונע זיהום סביבתי מיותר באמצעות התערבות במעגל ההחזרה של מוצרים לרשתות אופנה.

דוברים

מיכאל (מיקי) קידר מעצב ויזם טקסטיל, וכן מומחה לקיימות בתחום. מרצה במחלקה לעיצוב טקסטיל בשנקר ונציג חברת OEKO-TEX בישראל.

צפרא פרלמוטר יזמת חברתית בתחום האופנה. מייסדת שותפה של CO.CO – collective collection, מיזם אופנה שפיתח מנגנון לחיזוי ביקוש וצמצום עודפי ייצור.

טלי אב-צוק מייסדת הסטארטאפ Chumbani שמנהל החזרות מוצרים מתעשיית האופנה והאיקומרס במטרה לצמצם את הפסולת שמייצר הענף.

ההרצאה תתקיים בתאריך 05.01.23 | יום חמישי | שעה 19:00

צרו איתנו קשר
צרו איתנו קשר